راهنمای خرید انواع کفش های زیبای صندل مردانه

  همانطور که می دانید با پیشرفت مد روز پیشرفت در صنعت تولید کفش هم به وجود آمده است و صندل تابستانه یکی از پر تقاضا ترین کفش ها در بازار فصل تابستان به شمار می رود. با اینکه مصرف صندل زمان محدودی دارد اما امروزه صندل با طرح ها و انواع مختلف در بازار کفش به فروش می رسد. بسیاری از افراد برای خرید کفش صندل ترجیح می دهند خرید خود را به صورت خرید اینترنتی انجام دهند، تا بتوانند از تنوع بیشتری از صندل ها استفاده کنند و انتخاب وسیع تری داشته باشند.

صندل مردانه چیست؟

کفش صندل نوعی پاپوش به حساب می آید که برای روزهای گرم تابستان یا شهرهای گرمسیری و سواحل مردم بیشتر مصرف می کنند. صندل موجود در بازار اغلب تا مچ پا را می گیرد و دارای بند هستند و برای راه رفتن در زمان های طولانی هم مناسب هستند. نوعی دیگر از صندل ها هم هیچ نوع بندی ندارند و در جلو پا یک پوشش وجود دارد که بسیار نرم و راحت است و مناسب برای تابستان است. بهتر است بدانید در گذشته مردان اغلب از صندل در زمان ماهیگیری و راه رفتن در مناطق خیس استفاده می کردند. یک دلیل مهم برای استفاده در زمان ماهیگیری این بوده که آب در کفش آنها نفوذ می کرده است و کم کم نیاز به کفش رو باز پیدا می کردند. پس در نتیجه از زمان های قدیم آقایان از صندل استفاده می کردند با مدل های مختلف، گفته می شود قدمت استفاده از صندل به ده هزار سال قبل از میلاد بر می گردد. در گذشته مردان یونانی برای ساخت صندل از شاخ و برگ درختان استفاده می کردند و یا در اسپانیا تخته های چوبی که در کف پا کار گذاشته می شده است برای ساخت صندل استفاده می شده است.

نکاتی درباره صندل مردانه

اغلب آقایون علاوه بر داشتن کفش های اسپرت و یا کتونی به صندل هم نیاز دارند به این دلیل که در فصل تابستان که دمای هوا بسیار بالا می رود نیاز به صندل هم دارند. در این مقاله تعدادی از این صندل های مردانه را به شما معرفی می کنیم.

نکاتی درباره خرید و پوشیدن صندل مردانه

  • همیشه بهتر است قبل از خرید صندل این نکته را در نظر بگیرید که آیا اگر روی پاهای شما باز باشد و در معرض دید باشد احساس خوشایندی دارید یا نه.

  • همیشه این را بدانید برای استفاده از صندل های چرم باید از اسپری ضد لک استفاده کنید و صندل مردانه را واکس بزنید تا لک آب و گرد و خاک روی صندل نماند و همین طور از عرق کردن پا درون صندل محافظت شود تا صندل سریع آسیب نبیند.

جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش مردانه روی لینک کلیک کنید

جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل مردانه روی لینک کلیک کنید

صندل بند دار

این مدل صندل بسیار مناسب برای کنار دریا هستند و قیمت بالایی ندارند. سطح این صندل ها صاف و تخت است مناسب ست کردن با شلوارک مردانه است.

صندل های ورزشی و اسپرت

این مدل صندل معمولاً از نوارهای پهن تشکیل شده است که خاصیت کششی دارد و  روی پا را کاملاً می پوشاند و جنس آن ها اغلب لاستیکی و ضد آب است. نکته مهمی که درباره صندل ورزشی مردانه باید بدانید این است که طراحی سبک و راحت دارد نوع خوبی است برای فعالیت های بیرون منزل برای ست کردن با شلوار جین هم مناسب است.

صندل های رسمی

در این نوع صندل مردانه چرم جایگزین لاستیک شده است و کمی رسمی تر شده است مدل آن و استفاده از سگک های فلزی حالت خاص تری به آن داده است. با رسمی تر شدن صندل ها آقایان می توانند در مراسم های رسمی تر از این نوع صندل ها استفاده کنند و یا حتی با کت و شلوار هم ست می شود.

انواع صندل مردانه از نظر ظاهر:

صندل جلو باز مردانه

اغلب بیشتر صندل های مردانه جلو باز هستند به این علت که در موقع پوشیدن راحت باشند، دیگر پا عرق نمی کند.

صندل بند دار مردانه

یکی از مزیت های این نوع صندل راحت بودن پا در هنگام پیاده روی است و با وجود بند در پشت پا امکان خارج شدن پا از صندل وجود ندارد.

صندل بدون بند مردانه

این نوع صندل در پشت پا بند ندارند و در زمان پیاده روی خیلی راحت هستند و در بعضی از انواع آن ها شست انگشت در حلقه ای قرار می گیرد تا از پا کفش درنیاید. برای خرید کفش صندل زنانه و یا مردانه به شما پیشنهاد می شود حتما از فروشگاه اینترنتی کفش صندل دیدن نمایید تا بتوانید خریدی آسان و ساده را تجربه کنید.    

جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش شهرصندل کلیک کنید

جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل شهرصندل کلیک کنید

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی