چرا باید به زیبایی و شیک بودن کفش خود اهمیت دهیم؟

  برای پیدا کردن کفش های زیبا و شیک کار بسیار سخت و وقت‌گیری است اما نتیجه خوبی در آخر خواهد داشت. بسیاری از خانم ها برای خریدن کفش زیبا درنگ می‌کنند و میگویند: دگر از ما گذشته؛ اما این تفکر اشتباهی است چرا که کفش های شیک و زیبا مناسب هر سنی وجود دارد اما باید خوب جستجو کنند تا کفش دلخواه و شیک خود را پیدا کنند. با توجه به این که کار وقت‌گیری می باشد ملاک خود را فقط شیک بودن کفش قرار ندهید، کفشی خوب است که هم شیک و هم از کیفیت بالایی برخوردار باشد. یکی از خصوصیات خوب خریدن کفش شیک این است که به بالا بردن اعتماد به نفس و همچنین داشتن استایل زیبا کمک بی‌شماری می‌کند.

  • کتونی های شیک

هر کفشی می‌تواند زیبایی منحصر به فرد خود را داشته باشند. اکثر بانوان و دختران جوان بیشتر به دنبال کتونی می‌گردند مگر در مجالس عروسی و تولد از کفش های پاشنه دار استفاده کنند. همان‌طور که گفتیم با جستجو کردن می‌توانید هر نوع کفشی را با ظاهری جذاب پیدا کنید. کفش های کتونی تنوع ظاهری بسیار زیادی دارد به‌طور مثال کتونی های بندی، کتونی های چسبی، کتونی های فانتزی، کتونی کشی و ...

  • چکمه و بوت

چکمه و بوت ها در فصل سرما بسیار پر مخاطب می باشد که از کودک تا مسن این مدل را دوست دارند. با شنیدن اسم چکمه معمولاً به یاد چکمه های بلند تا زیر زانو می افتند. محبوب ترین مدل، چکمه و بوت چرم است. چراکه ست های زیبایی را می‌توان ساخت و در سرما و آسیب هایی مانند گل و باران جلوگیری می کند

چکمه و بوت با شلوار جین بسیار همخوانی دارد و جز راحت ترین استایل زمستانی به شمار می رود. با سرهمی، ژاکت های لش و بلند، بارانی های عروسکی و پالتو می توان استایل زیبایی ساخت چراکه چکمه های بلند به شما اجازه میدهد تا ظاهر دلخواه خودتان را طراحی کنید.

  1. ترکیب چکمه و دامن

برای ترکیب کردن این استایل با هم به نکاتی باید دقت داشت. اولین و مهم‌ترین نکته فاصله بین چکمه و دامن است، با توجه به این نکته می‌توانید چکمه و دامن با طرح ها و رنگ های مختلف ترکیب کنید.

  1. جوراب شلواری با چکمه و بوت

این استایل در سال 2010 میلادی بسیار پر طرفدار بود و با گذشت 11 سال همچنان محبوبیت خود را در بین مردم از دست نداده است.

  • کفش های مجلسی

اگر به دنبال کفش های مجلسی هستید ما به شما چند مدل از شیک ترین کفش ها نشان خواهیم داد. یکی از مهم ترین نکات این مدل کفش این است که پا بعد از چند ساعت احساس آزردگی نکند، تنگ نباشد، سایز استاندارد را خریداری کنید، حتماً قبل از خرید چند قدم راه بروید تا از راحتی کفش اطمینان پیدا کنید.

  1. کفش Wedge

به دلیل طراحی زیبا و جذابیت این کفش در بین طرفدارانش بسیار محبوب شده است. سایز پاشنه کفش 7 سانت و به صورت لژ می باشد. بیشتر در رنگ های نقره ای و طلایی در بازار به فروش می‌رسند که می‌توان آن را در مجالس عروسی و یا تولد و مهمانی های باشکوه پوشید.

  1. کفش پاشه بلند Chanky

این مدل کفش با کت و شلوار ترکیب بسیار دلبرانه ای ایجاد می‌کند. پاشنه های این کفش به شکل مستطیل می باشد که از فشار آمدن به پاشنه پا و کمر جلوگیری میکند.

  1. بوت مجلسی

بانوان مدل بوت های مجلسی بیشتر در مجالسی که در فصل زمستان گرفته می شود می‌پوشند. می‌توان این کفش را با لباس های بلند و چاک دار پوشید چرا که کشیدگی خاصی به فرم پاهای شما خواهد داد و شما را فردی با اعتماد به نفس و ریسک پذیر نشان می‌دهد.

  1. کفش های تخت

این مدل کفش مخصوص بانوان و دختران قد بلند است. امروزه این مدل کفش با طرح ها و رنگ های بسیار خاص و زیبایی در دسترس قرار گرفته است. دلیل دیگر محبوب بودن کفش تخت این است که در مجلسی قابل استفاده است.  

جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش شهرصندل کلیک کنید

جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل شهرصندل کلیک کنید

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی