چند دلیل برای خرید و انتخاب کفش پاشنه بلند زنانه

چند دلیل برای خرید و انتخاب کفش پاشنه بلند زنانه

 یکی از محبوب ترین کفش ها در بین خانم ها، کفش های پاشنه بلند می باشند. کفش های پاشنه بلند دارای تنوعی زیادی می باشند و به راحتی با هر لباسی ست می شوند. در چند سال اخیر تنوع در کفش های پاشنه دار زیاد شده است و افراد برای رفتن به مکان های مختلف می توانند کفش پاشنه بلند خود را تهیه کنند مانند انواع کفش پاشنه بلند برای رفتن به مهمانی، اداره و یا استفاده روزانه که با شناخت انواع آن می توانید بر اساس نیاز خود کفش پاشنه بلند خود را تهیه کنید. در چند سال اخیر انواع مدل های این نوع کفش ها در کشور ما نیز تولید می شوند.  

ویژگی کفش‌های پاشنه بلند زنانه

زیبایی

شاید تعداد معدودی از خانم‌ها پیدا شوند که کفشی جز کفش‌های پاشنه بلند را به عنوان زیباترین و شکیل‌ترین کفش‌ها معرفی کنند، اما اکثریت خانم‌ها به اتفاق معتعقدند که کفش‌های پاشنه بلند زیباترین نوع کفشی است که یک خانم می‌تواند برای مجالس بزرگ و شیک مانند عروسی و تولد، یا برای جلسات و مراسم‌های رسمی انتخاب کند.

 تنوع بالا

زیبایی کفش‌های پاشنه بلند از عناصر زیادی وام‌دار است. عناصری چون: تنوع زیاد جنس مواد اولیه، تنوع بالای طرح‌های ظاهری و مدل‌های پاشنه و تنوع بالای رنگ‌هایی که می‌توان برای کفش‌های پاشنه بلند در نظر داشت.

1657099744

 ست‌پذیری بالا

کفش‌های پاشنه بلند با بسیار از استایل‌های گوناگون و رنگارنگ می‌تواند منطبق شود و یک تیپ ظاهری عالی را برای افراد تشکیل دهد.

محبوبیت بالا

این کفش‌ها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند به گونه‌ای که هر مدل از آن‌ها را پای بسیاری از فرهیختگان و افراد سرشناس جهان دیده‌اید یا این افراد راجع به این کفش نظری داده‌اند.

 متفاوت نمودن قد و استایل خانم‌ها

یکی از بارزترین ویژگی‌ها و مزیت‌های کفش‌های پاشنه بلند، افزایش قد و قامت خانم‌هاست، این ویژگی خصوصا برای خانم‌های که ریز نقش بوده و بخاطر کوتاهی قامت دچار کاهش اعتماد به نفس می‌شوند بسیار مفید است و می‌تواند در ارتقاء روابط اجتماعی این افراد نقشی موثری را ایفا کند. همچنین این کفش‌ها با ایجاد قوس بیشتر در ناحیه کمر، قفسه سینه را جلو تر از حالت عادی نشان داده و اصطلاحا فرد را کمرباریکتر نشان می‌دهند.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش مجلسی زنانه شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش پرسنلی پاشنه دار زنانه روی لینک کلیک کنید”

فواید کفش پاشنه بلند از نظر روحی و ظاهری

فواید کفش پاشنه بلند از نظر روحی و ظاهری را هر خانمی که تا به حال در پوشیدن کفش پاشنه بلند مهارت دارد، تجربه کرده است.

برای باریک تر و ظریف تر نشان دادن اندام افراد، خصوصا افرادی که کوتاه تر و چاق تر از دیگران هستند بسیار موثر است.

پوشیدن کفش پاشنه بلند با دامن کوتاه اندام خانم ها را زیباتر و باریک تر و کشیده تر نمایان می‌سازد.

روان شناسان تاثیر پوشیدن کفش پاشنه بلند را بر روح زنانگی خانم ها تایید کرده اند. در حقیقت پوشیدن کفش پاشنه بلند برای بانوان آرامش بخش است.

دادن احساس قدرت یکی دیگر از فواید کفش پاشنه بلند است. به همین منظور است که اکثر زنان موفق جامعه از کفش های پاشنه بلند استفاده می‌کنند. همچنین به همین دلیل است که اکثر خانم ها به پوشیدن کفش پاشنه بلند اصرار دارند.

یکی از مهم ترین فواید پوشیدن کفش پاشنه بلند از نظر ظاهری، برطرف کردن تضاد میان بالا تنه و پایین تنه در افرادی که بالا تنه‌ی آن ها بلند تر از پایین تنه‌ی آن ها است.

کفش های پاشنه بلند زنانه را میتوان با هر نوع لباسی پوشید، هم با لباس مجلسی و هم با شلوار جین.

پوشیدن کفش پاشنه بلند به خانم ها احساس بزرگ شدن و خروج از دوران کودکی را می‌دهد.

1656566636

چه نکاتی را باید برای انتخاب کفش پاشنه بلند مد نظر داشت؟

بسیاری از متخصصان ارتوپد پیشنهاد می دهند از کفش های بدون پاشنه استفاده شود؛ اما مشکل در انتخاب کفش پاشنه بلند است که با رعایت نکاتی که در ادامه برای شما بازگو می کنیم، سللامتی شما به خطر نمی افتد.

سایز مناسب پا را انتخاب کنید.

کفش پاشنه بلند باید دقیقاً سایز پای شما باشد. کفش بزرگ تر و یا کوچک‌تر از پای شما به هیچ عنوان توصیه نمی شود. در کفش های گشاد امکان در رفتگی مچ پا وجود دارد و کفش های تنگ باعث فشار آوردن به انگشتان پا می شود؛ بنابراین کفش باید کاملاً اندازه ی پای شما باشد. این امکان وجود دارد که طی چند سال سایز پای شما کوچک تر و یا بزرگ تر شده باشد. این عمل دلایل متعددی دارد مانند تغییرات هورمونی، افزایش سن و یا تغییر در بافت نرم پا. گاهی ممکن است کفش عروسی شما دیگر اندازه ی پای شما نباشد، کفش خراب نشده و بخاطر این مسئله متعجب نشوید.

کفش باید کفی مناسب داشته باشد.

کفی کفش نکته ای است که کمتر خانمی به آن توجه می کند. کفی کفش و راستایی که پاشنه به آن طرف سوق پیدا می کند، یکی از عواملی است که روی راحتی کفش تأثیرگذار است. وجود بند روی مچ پا در بعضی از کفش های پاشنه بلند بسیار دردناک خواهد بود؛ بنابراین کفی کفش باید ضخامت مناسبی داشته باشد تا قوس پا را بگیرد.

کفشی انتخاب کنید تا از پا پشتیبانی کند

انتخاب کفش های ظریف توصیه نمی شود، زیرا این نوع کفش ها از پا پشتیبانی یا نگهداری نمی کنند. در این مدل کفش ها، پوست پا ناچار است وزن شما را تحمل کند و در انتهای وز با یک پای متورم و دردناک روبرو خواهید شد. پس انتخاب کفش پاشنه بلند زنانه را با پشتیبان مناسب فراموش نکنید.

کفش باید مناسب با پنجه پا باشد.

به علت اینکه پاشنه از پنجه پا بالاتر قرار می گیرد، پنجه بزرگ‌تر دیده می شود؛ بنابراین باید کفشی را انتخاب کنید که پنجه آن از پنجه شما بزرگ‌تر باشد. کفش های نوک هشتی توصیه نمی شود، بهتر است کفش هایی با پنجه گرد را انتخاب نمایید.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش زنانه شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی