چگونگی خرید کفش اسپرت مردانه

چگونگی خرید کفش اسپرت مردانه

خرید کفش از طریق اینترنتی همواره یکی از از دغدغه های تمامی ما می باشد چرا که برای ما هنوز به خوبی جانیفتاده است که برای خرید کفش خود نیز می توانیم از طریق اینترنت اقدام کنیم در این مقاله قصد داریم شما را با این مقوله بیشتر آشنا کنیم تا با چگونگی خرید کفش اسپرت مردانه آشنا شوید

مهم ترین ویژگی های کفش مردانه

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید در هنگام خرید کفش اسپرت مردانه در نظر داشته باشید، ویژگی‌های آن است:

وزن کفش

اولین ویژگی کفش مردانه داشتن وزنی سبک و مناسب است. سنگین بودن بیش از اندازه کفش‌ها سبب خستگی پاها و آسیب رساندن به آن‌ها می‌شود؛ بنابراین زمانی که در فروشگاه کفش مورد نظر خود را انتخاب کرده و آن را امتحان کردید، تنها به جلوه ظاهری آن توجه نکنید و وزن آن را نیز در نظر بگیرید! یک کفش هراندازه زیبا باشد و به شما بیاید، اگر از وزن مناسبی برخوردار نباشد، می‌تواند در استفاده دراز مدت به پاهای شما آسیب وارد کند.

میزان راحتی کفش

کفش‌ها در رنگ‌ها و طرح‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام از آن‌ها را می‌توان با یک تیپ ست کرد. اما تمامی آن‌ها به یک اندازه راحت و باکیفیت نیستند. راحت بودن پاها در کفش مهم‌ترین نکته‌ای است که باید موقع خرید کفش مردانه در نظر داشته باشید. تصور کنید که از یک کفش خوشتان آمده و تنها به دلیل جذابیت ظاهری که دارد و بدون در نظر داشتن این موضوع که آن کفش برای پاهای شما کوچک است و اصلاً در آن احساس راحتی نمی‌کنید، آن را می‌خرید!!! خرید چنین کفشی تنها باعث اذیت شدن پاها و هدر رفتن پول شما می‌شود؛ از این رو بهتر است که سلامت پا را فدای ظاهر خوب نکنید.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش اسپرت مردانه روی لینک کلیک کنید”

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش مردانه روی لینک کلیک کنید”

1636018371

تناسب قوس کفش با فرم پاها

علی رغم ویژگی‌ های مشترک پا در بین تمام افراد معمولی مانند تعداد انگشتان، داشتن پاشنه، پنجه و قوزک، پای هر یک از افراد فرم و حالت مخصوص به خود را دارد که بهتر است سراغ کفشی بروید که از فرم پایتان به بهترین  حالت پشتیبانی کند.

قابلیت ارتجاعی کفش

کفش‌ های اسپرت مردانه مخصوص پیاده روی و دویدن، نرمی و قابلیت ارتجاعی بالایی دارند تا بتوان از آن‌ ها بدون احساس خشکی و سفتی در هنگام قدم برداشتن در فعالیت‌ های مختلف استفاده کرد. برای سنجش میزان خاصیت ارتجاعی و انعطاف کفش، پاشنه را درون دستانتان نگه بدارید و پنجه پا را خم نمائید یا پاها را درون کفش کرده و پنجه پارا خم کنید.  با این کار معلوم می شود که آیا کفش این امکان را به شما می بخشد که پنجه پایتان را به میزان وقتی که کفش در پای شما نیست خم کنید؟ در صورت دارا بودن این ویژگی، کفش دارای خاصیت ارتجاعی کافی بوده و مناسب برای پیاده روی و دویدن می باشد. در غیر این صورت با پیاده روی‌ با آن کفش ممکن است دچار دردهایی در نواحی عضلات پشت ساق پا نواحی آشیل پا شوید.

تنفس پذیر بودن کفش

از دیگر ویژگی های کفش اسپرت مردانه که وجودش در کفش‌ های اسپرت بسیار مهم بوده، قابلیت عبور هواست. ویژگی که اگر قرار باشد فقط در یک مدل از انواع کفش‌ ها وجود داشته باشد آن مدل، به جهت فعالیت‌ های بسیار و نیاز به تنفس بافت‌ های پوست  کفش‌ های اسپرت است. پوشیدن کفش‌ های اسپرت مردانه با بالا رفتن فعالیت‌ های بدن عجین بوده و بر همه ثابت شده است که در آن مدتی که سوخت‌ و‌ ساز بدن بسیار بالا رفته و گردش خون زیاد می‌شود و مواد غیر مفید بدن در قالب قطرات تعریق از منافذ پوست دفع و خارج می‌ شود.

وظیفه یک کفش اسپرت مناسب چیست؟

وظیفه اصلی هر نوع کفشی محافظت است. کفش ‌ها پاها را از آسیب محافظت می‌کنند و عملکرد ورزشی را بهبود می بخشند. ویژگی های عملکردی کفش ورزشی راحتی، عملکرد، محافظت، پشتیبانی و جذب ضربه است. در پیاده روی، دویدن و فعالیت های ورزشی مانند سایر فعالیت ها باید از ابزار مناسب برای بهره وری مناسب استفاده کرد. ابزار مناسب برای پیاده روی و دویدن، یک کفش ورزشی مناسب است. توجه داشته باشید که در اینجا بحث یک نیاز است و نه اختیار. زیرا نداشتن کفش ورزشی مناسب برای ورزش، نه تنها منجر به حفظ سلامتی نمیشود، بلکه ممکن است باعث آسیب و تهدیدی برای سلامتی شود.  

هماهنگی کفش اسپرت مردانه با استایل فرد

قبل از اینکه بخواهیم به فکر خرید کفش اسپرت مردانه یا مجلسی مردانه باشیم باید تیپ و استایل خود را بسنجیم و سبک آن را تشخیص دهیم. مسلّماً پوشیدن یک کفش اسپرت مردانه با کت و شلوار اصلاً زیبا به نظر نمی رسد. از جمله مهمترین لباس هایی که می توان آنها را با کفش مردانه اسپرت هماهنگ نمود شلوار جین و کت جین است. البته قضیه تنها به هماهنگ بودن سبک لباس ها و کفش ها ختم نمی شود بلکه باید رنگ آنها را نیز در نظر بگیریم.

1677409367

مهم ترین معیار برای خرید کفش اسپرت مردانه

کفش های اسپرت از آنجایی که برای فعالیت های روزمره و حتی فعالیت های شدید نظیر ورزش مورد استفاده قرار می گیرد باید دارای جنس بسیار مقاوم باشد.عموماً کفش های مردانه دارای قیمت زیادی هستند به همین دلیل باید در انتخاب آنها دقت لازم را داشته باشیم تا در بازه زمانی کوتاه مجبور به تعویض آن نشویم. کفش های اسپرت و ورزشی مردانه باید کاملاً راحت باشند و هیچگونه آسیبی به پای شما وارد نسازند. چرا که از این کفش ها برای ساعات زیادی در شبانه روز استفاده می گردند. آسیب رسیدن به پاها ممکن است در روزها و حتی ماه های اول بروز نکند اما بعد از چندین ماه ممکن است به طور کلی فرم پاهای فرد دچار تغییر شود یا عارضه هایی نظیر خار پاشنه و غیره برای فرد به وجود آید. کفش ورزشی و اسپرت رایج ترین کفش هایی هستند که هر فرد میتواند آن ها را خریداری نماید. لذا خرید کفش اسپرت مردانه بدون توجه به اصول و قوانین کار خطرناک و آسیب رسانی است.  

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی