خرید اینترنتی کیف و صندل چرم زنانه

خرید اینترنتی کیف و صندل چرم زنانه

کیف چرم

همان‌طور که می‌دانید انواع کیف زنانه از جمله اکسسوری‌های بسیار مهم خانم‌ها است و اگر نتوانید در انتخاب آن نکات ساده اما مهم را رعایت کنید؛ تأثیر بدی در استایل شما خواهد داشت. یکی از این نکات شناخت انواع مدل کیف زنانه و استفاده از آن‌ها در موقعیت مناسب است. کیف‌ها با توجه به متریال استفاده شده در ساختشان و همچنین مدلی که طراحی شده‌اند به موارد زیر تقسیم می‌شوند:

کیف مجلسی زنانه

کیف زنانه مجلسی نه تنها شما را در یک مهمانی دوستانه و رسمی برای جابجایی وسایلتان کمک می‌کند؛ بلکه زیبایی لباس و استایل شما را چندین برابر خواهد کرد و این کیف که اغلب به کمک چرم طبیعی ساخته می‌شود دارای زیبایی ظاهری خاصی است و در واقع اولویت اول طراح برای ساخت این محصول زیبایی بوده است تا کارایی. اغلب کیف‌های بزرگی نیستند و دارای اکسسوری‌های بسیار جذابی هستند که زیبایی ظاهری آن‌ها را چندین برابر نموده است.

کیف دوشی زنانه

اغلب خانم‌ها در کمد خود تعداد زیادی کیف دوشی دارند چرا که این کیف‌ها کمترین دردسر را برای خانم‌ها دارند و در عین کاربری بالایی را هم فراهم می‌کنند. کیف‌های دوشی زنانه را می‌توان روی دوش خود بی اندازید و بند آن کاملاً قابل تنظیم است. به شکلی شما می‌توانید آن را به صورت یک طرفه نیز استفاده نمایید. این کیف‌ها در سایزهای مختلف طراحی می‌شوند. رنگ و متریال استفاده شده در ساخت این کیف‌ها بسیار متنوع است. این کیف‌ها قابلیت این رادارند که هم در مهمانی‌ها استفاده شوند و هم در اجتماع و محیط کار و دانشگاه استفاده شود.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کیف زنانه شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

کیف دستی زنانه

از دیگر مدل‌های کیف زنانه شیک باید به کیف‌های دستی اشاره داشت. این کیف‌ها بسیار جذاب هستند و شما باید آن‌ها را با دست بگیرید و در بعضی مدل‌ها امکان گرفتن آن با ساق دست وجود دارد. این کیف‌ها در نگاه اول آزادی عمل دستان شما را می‌گیرد و از این رو اگر یک خانم پرمشغله هستید نمی‌توانید از این کیف در محیط کاری و یا حضور اجتماع استفاده کنید. اگر به یک مهمانی دوستانه و رسمی دعوت شده‌اید می‌توانید از این کیف استفاده کنید. این کیف‌ها استایل رسمی دارند و اغلب توسط خانم‌های میان سال و جوانی استفاده می‌شوند که در محیط بیرون از خانه آزادی عمل دارند.

کیف کراس بادی

می‌رسیم به یکی از جذاب‌ترین انواع کیف زنانه یعنی کیف کراس بادی. در این کیف شاهد یک بند بلند هستید که می‌توانید آن را از یک شانه آویزان کرده و کیف را در قسمت جلوی بدن نگه دارید. این کیف آزادی عمل دستان شما را حفظ می‌کند، امنیت بالایی دارد و از همه مهم‌تر کاربری بالایی دارد. این کیف‌ها اغلب با تعداد زیادی جیب طراحی می‌شوند و از این رو شما می‌توانید تمامی وسایل خود را در آن‌ها طبقه‌بندی نمایید. از آنجایی که شما می‌توانید این کیف را در هر قسمت از بدن که تمایل دارید نگه دارید، امنیت بالایی برای شما ایجاد می‌کند.

چرم طبیعی و مصنوعی را بشناسید

چرم طبیعی از مصنوعی تفاوت های زیادی دارد؛ به عنوان مثال چرم طبیعی قابلیت تنفس و دوام بالایی دارد. چرم طبیعی را می توانید با واکس زدن برق و جلای گذشته اش را به آن برگردانید. چرم مصنوعی چون از مواد شیمیایی ساخته شده است قابلیت جذب نداشته و پس از واکس زدن (خصوصا اگر واکس را کمی بیشتر از حالت عادی استفاده کنید) لباس هایتان را رنگی می کند و برایتان دردسر ساز است. همچنین اینکه چرم مصنوعی از قابلیت این که زیبایی یک چرم کهنه را به شما هدیه بدهد ناتوان است.

1687262554

روش‌های تشخیص کیف چرم طبیعی و اورجینال

بوی چرم

چرم طبیعی بوی به خصوص و مشخصی دارد. به نحوی که به هیچ عنوان نمی‌‌توان از روی آن نوع تقلبی و مشابه تولید کرد.

جنس چرم

چرم طبیعی جنسی کاملاً نرم و انعطاف پذیر دارد. بنابر این کیف‌هایی که حالت خشک و سفتی دارند را نمی‌توان به عنوان یک کیف چرم طبیعی عرضه کرد.

ویژگی کیف های چرم زنانه

دوام بالا

به خاطر داشته باشید که چرم طبیعی به طور ذاتی از مقاومت بالایی برخوردار است. به همین جهت کیف‌های چرم طبیعی در هر آب و هوایی و همچنین در مقابل هر فشار و سایشی مقاوم هستند و از دوام بالایی برخوردارند. کیف‌های چرم مصنوعی شاید در ابتدا ظاهری زیبا داشته باشند، ولی بعد از مدتی استفاده متوجه تغییرات آن‌ها و به اصطلاح از ظاهر افتادنشان می‌شوید. به این ترتیب شما طرفدار جدی کیف‌های چرم طبیعی خواهید شد.

نوع چرم

همان‌طور که می‌دانید انواع گوناگونی از چرم وجود دارند و کیفیت انواع چرم در آن‌ها متفاوت است. بهتر است از خریداری کیف‌های چرم باکیفیت پایین خودداری کنید. چرا که این کیف‌ها از ضایعات چرمی، پلیمرها و مواد شیمیایی ساخته شده‌اند که به راحتی و با چند بار استفاده ظاهر خود را از دست می‌دهند. ولی کیف چرم زنانه با کیفیت حتی سال‌ها بعد از استفاده از آن به زیبایی روز اولش جلوه خواهد داشت.

رنگ چرم

کیف‌های چرم رنگ‌های متنوعی دارند که می‌توانید از آن‌ها در موقعیت‌های مختلف استفاده کنید. مثلاً کیف‌های چرم به رنگ مشکی و قهوه‌ای تیره حس قدرت را منتقل کرده و برای مشاغلی که رسمی هستند مناسب‌اند. همچنین رنگ‌های قهوه‌ای روشن و عسلی آرام تر هستند و برای مشاغلی که خیلی رسمی نیستند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.

شیک و منحصر به فرد بودن

همان‌طور که گفتیم چرم یک ماده نساجی نیست. به همین جهت کیف چرم زنانه مجلسی همیشه ظاهر زیبای خودش را حفظ کرده و شما از داشتن آن احساس رضایت و غرور می‌کنید. در صورتی که کیف‌های نساجی شده خیلی زود ظاهر خود را از دست می‌دهند.

صندل چرم

این نوع صندل ها از دوام بالاتری برخوردارند. معمولاً صندل­های چرمی سبک و انعطاف پذیر هستند.

ویژگی های صندل چرم

سبک و راحت بودن

صندل چرم خوب، باید طوری طراحی و ساخته شده باشه که سبکی اون رو بشه احساس کرد و همین طور راحتیش رو. راحتی به این معنا که تمام قسمت‌های پا؛ مثل انگشتان، کف پا، پاشنه در موقعیت خوبی قرار بگیرند و این مورد حتما باید با پوشیدن برای تست با چند متر قدم زدن مشخص بشه.

منعطف بودن

صندل چرم مناسب با گذر زمان فرم پای شما را به خودش می گیره و در برابر تغییر فرم انعطاف به خرج میده، این نکته خیلی مهمه و البته هر صندل چرمی امتحان خودش رو در این مورد در طول زمان پس میده نه در لحظه خرید، ولی میشه با دقت و بررسی به طور ضمنی این مورد رو سنجید.

با دوام بودن

چرم اصولا دوام بالایی داره و این مورد بین تمام صندل های چرم تولید شده مشترکه، البته به این شرط که چرم مرغوب استفاده شده باشه. چرم های غیر مرغوب زود ترک می خورند، نرم نیستند، غیر مقاوم اند و مثل هر چیزی بی کیفیت دیگه ای زود رنگ می بازن!

1636815854

تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی

بوی چرم را در محصول بررسی کنید.

یکی دیگر از راه‌های تشخیص چرم طبیعی از چرم مصنوعی، بوی آنها است. شما می‌توانید با استفاده از حس بویایی خود به راحتی چرم طبیعی را بشناسید. محصول مورد نظرتان را بو کنید، اگر بوی تندی داشت یا اینکه بوی حیوان می‌داد که به آسانی این بو از بین نمی‌رفت، مطمئناً از چرم طبیعی ساخته شده؛ چراکه چرم مصنوعی بوی پلاستیک می‌دهد.

به یاد داشته باشید که چرم اصل گران قیمت است.

مسلماً محصولاتی که از چرم اصل و طبیعی تولید می‌شوند مثل پالتو، کیف یا کفش قیمت بالایی دارند و گران‌تر از دیگر محصولات هستند؛ چراکه چرم اصل مقاومت زیادی داشته، دوخت آن خاص، زمان‌بر و بسیار مرغوب و بادوام است.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل طبی زنانه شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

در زمان خرید کفش‌های چرمی حتماً نقش و نگارهای روی چرم را بررسی کنید. کفش‌هایی که از چرم اصلی و طبیعی تولید شده‌اند، دارای طرح‌های ناموزون و غیر تکراری هستند. اگر متوجه طرح و نقش‌های تکراری بر روی کفش چرمی مورد نظرتان شدید، بدون شک این محصول تقلبی بوده و از چرم مصنوعی تهیه شده است.

هنگام خریداری صندل چرمی برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن آن می‌توانید بخشی از چرم را فشار دهید، اگر حساس کردید که صندل دارای بافت چروک است، مطمئناً جنس آن چرم اصل بوده و می‌توانید آن را خریداری نمایید، اما چنانچه در اثر فشار دادن تغییری مشاهده نکردید، صندل مورد نظر شما از چرم صنعتی یا مصنوعی تولید شده است.

خرید اینترنتی کیف و صندل چرم زنانه

بهترین راه انتخاب و خرید صندل های زنانه خرید اینترنتی می باشد. شما به راحتی می توانید جدیدترین مدل های صندل زنانه را در رنگ ها و مدلهای مختلف در وب سایت ما مشاهده کرده سپس سفارش خود را ثبت کنید.        

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی