فروش انواع کفش های صندل با قیمت مناسب

انواع صندل به صورت عمده و جزئی در وب سایت رسمی شهر صندل بفروش می رسد. این صندل ها را می توانید با کیفیت بالا قیمت مناسب بدون واسطه و مستقیم از ما بخواهید. صندل های زنانه، مردانه و بچگانه یکی از انواع صندل هایی است که توسط تولید کنندگان داخلی ما در طرح های متنوعی تولید شده است و در بازارها  و فروشگاه ها به صورت آنلاین و غیر حضوری  و حضوری در سراسر کشور به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید انواع صندل ها با جنس های متفاوت و چرم به وب سایت رسمی shahresandal مراجعه کنید.

شرایط نگهداری از کفش صندل های چرم:

کفش ها و صندل های چرم سالهاست که مورد استفاده تمامی انسان ها با تمامی سلیقه ها قرار دارد. کفش های چرم همیشه نقش مهمی در تقویت شخصیت شما ایفا می کند. کفش ها و صندل های چرم تنها زمانی زیبا و تاثیر گذار هستند که به درستی از آنها مراقبت شود. همانطور که می دانید صندل ها و کفش های چرم از قیمت بالایی برخوردار هستند پس مراقب از آن ها بسیار مهم است.

کفش های چرم را در کجا و چگونه نگهداری کنیم؟

کفش های چرم را باید در جایی دور از گرد  و غبار و نور مستقیم خورشید نگهدارید. جاکفشی که کفش های چرم را در آن قرار می دهید باید درب بسته باشد تا کفش از گرد و غبار محافظت شود. جعبه کفش هایی که جدیدا خریداری می کنید برای نگهداری آن ها بسیار مناسب هستند. همچنین از ورود خاک و گرد و غبار جلوگیری می کند و مانع از خراب شدن صندل های چرم می شود. زمانی که از بیرون می آیید کفش ها و صندل هایتان را فورا در کمد و قفسه قرار ندهید، زیرا رطوبت داخل کفش ها به زودی خشک نمی شود و می تواند به کفش ها آسیب برساند. صندل ها و کفش های چرمتان را به مدت یک ساعت بیرون نگه دارید و اجازه دهید کامل خشک شوند و رطوبت داخل کفش ها از بین برود.

واکس:

اولین نیاز صندل ها و کفش های چرم داشتن واکس مخصوص به خود است که باید از کیفیت بسیار عالی برخوردار باشد و به موقع در هفته دو یا سه بار استفاده شود. قبل از واکس زدن، کفش ها را باید با یک پارچه تمیز پاک کنید تا گرد و غبار را از بین ببرد بعد از این  کار روی کفش های چرمی را با ماده نرم کننده چرب کنید تا صندل های چرم از حالت خشک در بیاد و نرم شود. برای پوشاندن خطوط ایجاد شده روی کفش بهتر است از واکسی کم رنگ تر از خود کفش استفاده کنید. دقت داشته باشید برای کفش های چرم واکس بر پایه مایع استفاده نکنید زیرا این کفش ها به ظاهر کفش های چرمی آسیب می رساند.

جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل شهرصندل کلیک کنید

تعویض کفش ها هرچند وقت یک بار

برای حفظ شکل اولیه کفش ها بهتر است هر از گاهی کفش هایتان را عوض کنید. استفاده از چند جفت کفش باعث افزایش عمر صندل ها می شود. اگز کفش های نو موجب آسیب پا شوند باید چه کاری انجام دهید؟ پوشیدن کفش های نو اکثر اوقات باعث تاول زدن پا شما می شود. برای این کار باید یک پنه را با گلیسیرین و یا وازلین آغشته کنید و روی تاول بزنید.

فروش انواع صندل ها با قیمت مناسب

شما می توانید برای خرید صندل های زنانه و مردانه به فروشگاه اینترنتی شهر صندل سر بزنید و سفارش خود را از طریق وب سایت ثبت کنید.    

جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه روی لینک کلیک کنید

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی