قیمت صندل دخترانه هولوگرامی

قیمت صندل دخترانه هولوگرامی

کفش صندل ها یک مدل کفش راحتی و رو باز است که مناسب برای تابستان و فصول گرم سال مورد استفاده تمامی قشرهای جامعه از بانوان و آقایان گرفته تا کودکان و نوجوانان قرار می گیرد و باعث جلوگیری از عرق کردن پاها در فصل گرم و طاقت فرسای تابستان می شود.

کفش صندل های زنانه در انواع مدل های مختلف و گوناگون توسط طراح کاران و تولید کنندگان کفش و صندل به تولید می شوند که یکی از انواع صندل هایی که جدیدا مد شده و پربازدید هم هستند صندل زنانه هولوگرامی است؛ عرضه عمده و تک صندل های زنانه هولوگرامی در بازار های فروش صورت پذیر می باشد. شما می توانید برای خرید صندل های زنانه هولوگرامی به وب سایت رسمی شهر صندل مراجعه کنید و این صندل ها را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد پشیتبانی ما در ارتباط باشید.

هولوگرام چیست؟

هولوگرام یک برچسب نقره ای است که رنگ های مختلفی را در برابر نور خورشید نشان می دهد و شبیه رنگین کمان است.

صندل دخترانه هولوگرامی صندلی با رویهٔ هولوگرام است و از ویژگی های هولوگرام اول براق بودن آن است و دوم اینکه در زوایای مختلف نور به رنگ های مختلف دیده می‌شود.صندل های هولوگرامی مختلفی امروزه در بازار موجود هستند که هر کدام دارای طرح، مدل، رنگ های بسیار مختلفی می باشند و هر کدام نیز ویژگی های خاص خود را دارند.

این کفش ها در مدل های چسبی، لژدار و رکابی و رنگ های مشکی، سفید و طلایی در بازار قابل مشاهده هستند.

معمولا جنس زیره اغلب کفش های مورد نظر به صورت (PU) است که در مقابل لغزندگی و ساییدگی مقاومت بسیار بالایی از خود نشان خواهد داد.

womens-legdar-sandal-cover-1024x683

“ جهت مشاهده جدیدترین مدلهای کفش صندل زنانه شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

صندل های هولوگرامی در در انواع متنوع و در تمامی سایزها طراحی های متنوع و شیک دارند که برای استفاده ی بانوان و دختران شیک پوش و خوش سلیقه تولید و به بازار عرضه شده اند که علاوه بر راحتی و آسودگی پاها، سبب ایجاد استایلی شیک و منحصر به فرد می شود و بر جذابیت آنها می افزاید.

صندل های مجلسی هولوگرامی زنانه و دخترانه

یکی از اصلی ترین بخش های استایل تابستانه ، به پا کردن صندل است که یکی از بهترین گزینه ها و پیشنهاد ها برای فصل گرم تابستان است. کفش های صندل هولوگرامی مناسب فصل تابستان است و زیبایی زیادی برای پاها و استایل شما ایجاد می کند که در بین خانوم های شیک پوش و دختران جوان و مشکل پسند حتی گاهی در میان سلبریتی ها بسیار پرطرفدار است.

به جرات می توان گفت هر بانوی باسلیقه و مشکل پسندی کم کم باید یک یا دو مدل صندل بهاره و تابستانه داشته باشد. پیشنهاد ما به شما این است که به نکات کلیدی راهنمای خرید شیک ترین صندل های دخترانه و زنانه توجه داشته باشد تا هم شیک پوش باشید و هم هوشمندانه خرید کنید. در شهر صندل شما می توانید بهترین صندل ها را بهترین کیفیت را سفارش دهید.

1-8-526x400

قیمت کفش صندل های دخترانه هولوگرامی

قیمت کفش صندل دخترانه هولوگرامی به دلیل تغییر قیمت مواد اولیه و نوسانات قیمت در حال تغییر است و نمی توان یک نرخ ثابت را برای این کفش ها عنوان نمود و قیمت آن بسته به تعداد و جنس کفش و موارد دیگر متغییر است.

جهت خرید و اطلاع از قیمت صندل های زنانه می توانید به وب سایت رسمی ما یعنی شهر صندل مراجعه نمایید و از راهنمایی های کارشناسان ما در این مجموعه استفاده نمایید و با آنها در تماس باشید.

“ جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل زنانه لژدار شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی