کفش صندل پاشنه بلند

کفش صندل پاشنه بلند

کفش صندل پاشنه بلند، نوعی دیگر از صندل ها است که در این مقاله به توضیح آن خواهیم پرداخت. همان طور که می دانید این نوع صندل ها بسیار زیبا هستند. متاسفانه راه رفتن با آن ها دشوار است. قیمت کفش صندل پاشنه بلند کمی گران تر از سایر صندل ها است. خانم های کوتاه قد از آن ها استقبال بیشتری می نمایند.

صندل های زنانه پاشنه دار

صندل های پاشنه دار در دو مدل پاشنه بلند و پاشنه کوتاه به بازار ارائه می شوند. این نوع صندل ها برای محیط های مجلسی و مهمانی ها، انتخاب خوبی هستند اما به خاطر داشته باشید، پوشیدن آن ها برای ساعات طولانی سبب وارد شدن آسیب جدی به پا، کمر و ستون فقرات می شود. به  همین دلیل ، استفاده از صندل های پاشنه دار، برای مدت طولانی و پیاده روی،هرگز توصیه نمی شود.

صندل زنانه لژدار

صندل های لژدار، یکی از مدل های جدید و پرطرفدار در دسته ی صندل های پاشنه دار محسوب می شود و ین صندل ها مناسب برای دختر خانم های کوتاه قد هستند. اگر چه دارای پاشنه ی بلندی می باشند اما راه رفتن با آن ها راحت است. در واقع پاشنه با لژ متفاوت است. تفاوت پاشنه ی بلند با لژ در اندازه و ضخامت آن ها است. در واقع لژ همان پاشنه ی یک تیکه و بزرگ است. این پاشنه تا حدی بزرگ است که سرتاسر کف صندل را می پوشاند.

صندل زنانه مجلسی

این دسته از صندل ها نیز، در دسته ی صندل های پاشنه دار قرار گرفته وبه دلیل داشتن کفی ضخیم و غیرقابل انعطاف که راحتی کمتری نیز نسبت به مدل های دیگر دارند، گزینه ی مناسبی برای پیاده روی به حساب نمی آیند.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل پاشنه دار زنانه شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

1675770094

مزیت کفش صندل پاشنه بلند:

موجب بلندتر نشان دادن قد افراد می شود.

بسیار زیبا هستند.

ظرافت خاصی دارند.

مناسب برای مجالس و مراسم می باشند.

بسیار خنک می باشند.

انتخابی درست برای فصل تابستان هستند.

قیمت آن ها نسبت به سایر کفش های پاشنه بلند مناسب تر است.

قابلیت هماهنگ شدن با هر لباسی را دارند.

شما می توانید به همراه این صندل ها انواعی از پیراهن ها و دامن ها را بپوشید و انواعی از شلوار ها نظیر: شلوار جین، شلوار مازراتی و غیره می توانند با این کفش صندل پاشنه بلندها، زیبا به نظر برسند.

در انتخاب کفش صندل باید به نکات مختلفی توجه شود:

 داشتن پوششی مناسب

کفش صندل باید به گونه ای طراحی شود که در مقابل برخی از آسیب های محیطی از پا محافظت کند. کفشی که خیلی باز باشد و دارای چرم و یا پارچه خیلی محدودی باشد، نمی تواند از پای شما محافظت کند. برای مثال، صندل هایی که در بخش جلویی بدون محافظند به این دلیل که بخش جلویی پا با زمین در ارتباط است سبب آسیب به این بخش از پا می شود.

داشتن میزان بند متناسب

کفش صندل باید به اندازه متناسبی بند داشته باشد تا شما به راحتی بتوانید با آن قدم بزنید و تعادل خود را حفظ کنید و در عین حال در پایتان احساس فشار نداشته باشید. صندلی که برای استفاده در محیط بیرون انتخاب می کنید باید دارای بند پشت پا نیز باشد و شبیه به دمپایی نباشد زیرا در این صورت با پیاده روی در محیط بیرون احساس خستگی در پایتان ایجاد می شود. در صورت نداشتن بند متناسب امکان آسیب به مچ پا و بروز عوارضی مانند رگ به رگ شدن، پیچ خوردن و شکستن مچ ایجاد می شود.

 داشتن زیره متناسب

زیره کفش صندل نه باید خیلی سفت و نه خیلی نرم باشد. زیره سفت باعث آسیب رسیدن به پا و زیره نرم نیز باعث درد کف پا می شود. جنس زیره نیز دارای اهمیت زیادی است زیره های لاستیکی گرما را به پا منتقل می کنند و پا را می سوزانند. بهترین جنس زیره، استفاده از زیره چرم است زیرا در عین راحتی از پا نیز محافظت می کند.

داشتن جنس خوب

بهترین جنس برای کفش صندل استفاده از جنس چرم است. کفش چرم از عرق کردن پا جلوگیری می کند و در عین حال باعث ایجاد راحتی در پا می شود.

 داشتن پاشنه متناسب

انتخاب درست پاشنه کفش صندل دارای اهمیت زیادی است. کفشی که کلا بدون پاشنه باشد باعث ایجاد کمردرد می شود و امکان پیاده روی به مدت طولانی با آن وجود نخواهد داشت. پاشنه های بسیار بلند نیز مناسب کفش صندل نیستند و باعث فشار به کف پا و ایجاد زانو درد، کمر درد، تاول، میخچه و یا سایر مشکلات در پا می شوند. بهترین سایز برای پاشنه، پاشنه های ۳ سانتی متر است.

بندهای محافظ صندل

تعداد فراوان بندها از پا بیشتر محافظت می‌کند، ولی باید در نظر داشته باشید که ممکن است بندها پا را

بندهای محافظ صندل

تعداد فراوان بندها از پا بیشتر محافظت می‌کند، ولی باید در نظر داشته باشید که ممکن است بندها پا را تحت فشار قرار دهند. پس بهتر است از صندل‌های بندکشی، یا صندل‌هایی با بندهای سایزبندی‌شده انتخاب کنید. فشار قرار دهند. پس بهتر است از صندل‌های بندکشی، یا صندل‌هایی با بندهای سایزبندی‌شده انتخاب کنید.

1678099373

ویژگی های صندل زنانه خوب و مناسب

برای داشتن دوام بیشتر، جنس صندل زنانه از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد.

زیره کف صندل زنانه نباید گرما را به پاها منتقل کند.

صندل های از جنس چرم از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

کفی صندل زنانه مناسب باید ضد لغزش بوده تا از لیز خوردن هنگام پیاده روی جلوگیری کند.

برای جلوگیری از وارد شدن هر نوع ضربه به انگشتان پا، صندل های جلوبسته زنانه انتخاب خوبی است.

در انتخاب صندل های تابستانی، تنها شکل ظاهری آن را ملاک انتخاب خود قرار ندهید و بیشتر به راحتی آن توجه کنید و همچین از مناسب بودن اندازه بندهای ان برای پای خود مطمئن شوید.

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی