کفش صندل پسرانه

کفش صندل پسرانه

ما قصد داریم در این مقاله در مورد کفش صندل پسرانه اطلاعاتی را ارائه دهیم. کفش های صندل پسرانه در انواع مختلفی توسط شرکت‌ های گوناگون تولید و به عرضه می رسند. هر کدام از این کفش ها دارای ویژگی های مختلفی هستند که در این مقاله ارائه خواهد شد. همچنین قصد داریم که در این مقاله نکات خرید این کفش ها را ارائه کنیم.

صندل پسرانه چیست؟

صندل نوعی پوشش برای می باشد که حالت ظاهری آنها به شکل روباز خواهد بود و معمولا وزن سبکی هم دارند. برخی از مدل صندل های موجود در بازار در قسمت پشت پا یا همان مچ دارای بندی هستند که راه رفتن را بسیار راحت تر می کنند. برخی از آنها هم فاقد بند هستند و فقط در قسمت جلویی آنها پوششی وجود دارد که بر روی پا قرار می گیرد. این مدل از کفش ها بسیار راحت هستند و کسانی که در مناطق گرم زندگی می کنند، تمایل بیشتری به خرید این صندل ها دارند.

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل بچگانه E.V.A شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

انواع صندل پسرانه از لحاظ جنس:

صندل پسرانه چرمی

این مدل از صندل ها نسبت به سایر صندل های موجود در بازار، شکل بسیار زیبایی دارند. قیمت این مدل ها بالاتر است، علت آن هم جنس چرمی می باشد که در ساخت آنها به کار رفته است. معمولا آقایان به استفاده از این مدل صندل ها علاقه ی زیادی دارند، شاید علت این امر راحت، نرم و بادوام بودن صندل چرم است.

صندل پسرانه پلاستیکی

صندل پسرانه با جنس پلاستکی از پلاستیک، Rubber ، PVC ، EVA ، PU ساخته شده اند، وزن سبکی دارند و از دوام کمتری نسبت به انواع برخوردار هستند. این مدل صندل مردانه بیشتر برای پوشیدن در داخل منزل به عنوان روفرشی و ... مورد استفاده قرار می گیرند. صندل های مردانه پلاستیکی قیمت پایین تری نسبت به سایر صندل ها دارند.

1685360551-1

انواع صندل پسرانه از لحاظ شکل ظاهری:

مدل بنددار

صندل‌های پسرانه مدل بنددار از لحاظ شکل ظاهری در قسمت پشت پا دارای بند هستند و به همین دلیل شما در هنگام راه رفتن و پیاده روی با این نوع صندل راحتی بیشتری را احساس می‌کنید چراکه این بند مانع از خارج شدن پا از صندل می‌شود. اگر به دنبال خرید صندل مردانه برای پیاده روی به مدت طولانی هستید، در بین مدل‌های بنددار نمونه‌ای را برای پوشیدن انتخاب کنید.

مدل اسپرت

صندل‌های پسرانه مدل اسپرت از جمله شیک‌ترین، زیباترین و خاص‌ترین نوع صندل‌های مردانه هستند که تولیدکنندگان این مدل‌ها، آنها را در طرح‌های گوناگون و رنگ بندی‌های متنوع تولید کرده‌اند تا افرادی که به تیپ و استایل خود بسیار توجه می‌کنند و دوست دارند صندل پسرانه آنها با نوع پوششی که دارند هماهنگ و ست باشد، بر اساس سلیقه شخصی نمونه‌ای را برای خود انتخاب کنند.

مدل جلو باز

صندل‌های پسرانه مدل جلو باز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در قسمت جلوی صندل به صورت کامل باز هستند. این صندل‌های مردانه به دلیل جلو باز بودن هنگام پوشیدن پا در آنها عرق نمی‌کند و بو نمی‌گیرد. اگر می‌خواهید برای محل کار خود صندل مردانه خریداری نمایید مدل جلو باز صندل‌های پسرانه در صورتی که از جنس چرم انتخاب شوند به دلیل عرق نکردن پا می‌تواند گزینه مناسبی باشند.

مدل جلو بسته

صندل‌های پسرانه جلو بسته همان طور که از نام آنها مشخص است در قسمت جلو صندل حالت بسته دارند و می‌توانید آنها را در فصل پاییز هم بپوشید. این مدل صندل پسرانه در هنگام راه رفتن مانع از برخورد اجسام به انگشتان پا می‌شوند و می‌توان گفت در بین انواع محافظت خوبی از انگشتان پا دارند. صندل‌های پسرانه مدل جلو بسته می‌توانند انتخاب خوبی برای پوشیدن در پیاده روی‌های طولانی مدت توسط آقایان باشند.

1667137451

نکات مهم هنگام خرید صندل پسرانه

اندازه صندل

مورد مهم دیگری که حتما باید به هنگام انتخاب و خرید صندل پسرانه به آن توجه داشته باشید، اندازه کفش است. یادتان باشد با اینکه قسمت عقب و یا جلوی یک صندل لزوما باز و بدون پوشش است، اما نباید سایز آن تنگ و یا بیش از اندازه گشاد باشد؛ زیرا هم سبب ایجاد مشکل به هنگام قدن زدن و یا دویدن برای شما خواهد شد و هم قطعا موجب ایجاد زخم در نواحی مختلفی از پاهایتان می شود.

محافظت کامل

نکته بعدی مربوط به محافظت کامل از تمام نقاط پای شما به هنگام استفاده از یک صندل مناسب و باکیفیت است. برای این منظور توصیه می کنیم به سراغ خرید صندل هایی بروید که در عین سبک وزن بودن ، بتواند سبب ایجاد تعادل برای شما به هنگام راه رفتن با خود شود و هیچگونه فشار اضافه ای را متوجه پای شما نکند.

جنس زیره

از دیگر نکات حائز اهمیتی که در خصوص خرید یک کفش صندل پسرانه باکیفیت باید به آن توجه داشته باشید، جنس زیره کفش است. معمولا زیره صندل ها را هم از جنس چرم که از نرمی و انعطاف پذیری مطلوبی برخوردار است، تهیه می کنند. ناگفته نماند زیره صندل نباید سفت باشد؛ زیرا در دراز مدت سبب ایجاد ناراحتی های مختلفی برای پاهایتان خواهد شد.

نحوه بسته شدن

برخی از صندل ها بصورت کشی، برخی دیگر بصورت بندی و تعدادی دیگری بصورت چسبی پوشیده و یا از پا درآورده می شوند. انتخاب اینکه نحوه پوشیدن صندل شما به چه شکل و شمایلی باشد، کاملا بسته به نظر و سلیقه شما دارد اما یادتان باشد اگر از دسته کسانی هستید که کل تابستان را با صندلی شیک می گذرانند، بهتر است به سراغ صندل های بندی بروید که متناسب با حجم پاهایتان بسته شوند.

سخن آخر

خرید انواع کفش های صندل پسرانه نیز مانند خرید هر وسیله دیگری نیاز به نکاتی دارد. توجه به این نکات بسیار ضروری است و شاید ضروری تر از سایر وسیله ها خواهد بود. زیرا انواع کفش و صندل به صورت مستقیم با یکی از حساس ترین اندام های بدن در ارتباط هستند. در نتیجه باید هنگام خرید انواع آن نکات خریدی را در نظر گرفت. برای خرید صندل پسرانه بهتر است رنگ های تیره مانند سرمه ای، مشکی و قهوه ای را در نظر بگیرید. سه رنگ نام برده شده پرفروش ترین رنگ های کفش صندل پسرانه هستند. زیرا با هر لباسی می توان آن ها را استفاده نمود. در مورد سایز انواع صندل نیز نیم سانت از جلو و پشت پا را باید آزاد در نظر گرفت. اگر برای پسر بچه ها قصد خرید صندل پسرانه دارید، می توانید صندل جلو بسته را در نظر بگیرید. زیرا صندل ‌های جلو بسته می توانند برای بازی کردن پسر بچه ها بهتر باشند. این صندل ها کاملا از انگشتان پا محافظت خواهند کرد.    

 

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای E.V.A شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

“جهت مشاهده جدیدترین مدلهای صندل رکابدار مردانه شهرصندل روی لینک کلیک کنید”

فروشگاه شهر صندل واقع در استان گلستان شهر گرگان یکی از معتبرترین و برترین مراکز فروش کفش های زیبا و شیک در سطح کشور می باشد که با هدف رضایت مشتری و توسعه فروش در سطح کشور به روزترین محصولات را برای شما همشهریان عزیز فراهم کرده است..

همه درگاهای بانکی